top of page
  • Crețu Flavia - clasa a IX-a

Pulbere de vis

Ochii-ți în abis de mare-ți sunt pictați

Iar în părul tau arbori fost-au adunați

Dar zâmbetu-ți angelic, de un celest senin,

În suflet îl contemplu ca pe un dar divin.


Alunec în iubire, sfios, sub ale tale priviri

Ce ca astrele radiau în tandre luciri

Când te priveam atemporală, copleșită,

De un sentiment de împlinire împărtășită.


Dăruindu-ne în secunde milenii de fericire

Ce-n freamăt de clipă a trecut în neștire

Sub a amintirii ambiguă pânză perena uitare

Ștergându-le din mintea-mi visătoare…


Dar o idee vagă-mi dăinuiește

Natura cu înțelepciune mă sfătuiește

A parcurge -n continuare a vieții cale

Pictat în a înțelepciunii chemare.


Reușind realitatea a mi-o crea

Și cu bucurie a admira

Cum cometa iubirii universale

Provoacă o apocaliptică schimbare

În inima-mi pregătită de ascensiune

Și de a iubirii de sine și de nou uniune.
















26 views

Recent Posts

See All
bottom of page